تصاویر آگهی

 فولاد 5920-فولاد 18CRNI8-میلگرد سمانته

فولاد 5920 که با مشخصه 18CrNi8 یکی از فولادهای آلیاژی سمانته می باشد. که در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از جمله مشخصات فولاد 5920 میتوان به مقاومت بسیار خوب این فولاد در برابر ضربه و چقرمگی بالای آن اشاره کرد. وجود مقادیر بالای عنصر نیکل در این فولاد موجب بهبود چقرمگی آن شده است. در واقع سختی پذیری سطحی این فولاد باعث شده است. تا خرید فولاد 5920 همیشه مد نظر باشد.
کاربرد: اجزا و قطعات محرک تحت بارهای شدید،چرخهای بشقابی، چرخ های کوچک واسطه ای و دندانه ای

بدلیل وجود مقدار کم کربن در ساختار فولاد 5920، قابل سخت کاری یا سمانته کردن می باشند. به همین دلیل هم با این نام شناخته می شوند. فولاد 5920 در مقاطع مختلفی تولید و عرضه می گردد. از جمله مهمترین مشخصات میلگرد سمانتاسیون 5920، سطح سخت با چقرمگی بالا و مغز نرم می باشد.

میلگرد سمانته 5920

میلگرد سمانته 1.5920 در دسته میلگرد های سمانتاسیون قرار دارند.. که علاوه بر آلیاژ کربن، عناصر دیگری نظیر منگنز، نیکل، کروم و مولیبدن نیز دارا می باشند. خاصیت کلی میلگرد سمانتاسیون، سطحی سخت با مغز نرم و چقرمگی بالا می باشد. از دیگر مشخصات این میلگرد مقاومت به ضربه بالا می باشد.
شرکت خشکه و فولاد پایتخت (( مدیریت : جواد دلاکان )) صنعتگران عزیز، افتخار داریم. که سی سال تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی. و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.ارتباط با ما:
۰۹۱۲۱۲۲۴۲۲۷
۰۹۳۷۱۹۰۱۸۰۷
تلفن: ۰۲۱۶۶۸۰۰۲۵۱
فکس: ۶۶۸۰۰۵۴۶

نام شخص / شرکت : جواد دلاکان
تلفن تماس : 09121224227
پست الکترونیک : [email protected]
موقعیت : تهران / تهران
نشانی : تهران-بعدار شیر پاستوریزه-بزرگراه فتح -مجتمع تجاری پارس امیر-پلاک 17
نظرات کاربران در مورد این آگهی
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نگردیده است .
ارسال پیام

نماد اعتماد الکترونیک

logo-samandehi